Pestrý jídelníček do 2 minut ve vašem emailu

Dosáhněte konečně ideální váhy. Hubněte přirozeně a zdravě. Vyhněte se nepopulárnímu „JoJo” efektu.
Vyplňte několik údajů a my vám sestavíme pestrý jídelníček na míru podle vašich potřeb!
To vše zdarma a online.

Navrhli jsme již 1 699 327 jídelníčků na míru

Co je BMI

Body mass index je neznámějším indikátorem obezity, nadváhy, podváhy a normální tělesné hmotnosti. Pracuje s Queteletovým vzorcem BMI = Hmotnost (kg)/(výška (m))². Výsledné číslo se pohybuje v rozmezí čísel 15 až 40. Vaši kategorii můžete zjistit dle tabulky:

Podváha 18,5 Při podváze hrozí mnoho zdravotních rizik. Je proto vhodné držet se zásad zdravého životního stylu a přijímat dostatek kalorií.
Normální váha 18,5–25 Při normální váze své tělo neohrožujete. Je dobré si tento stav udržet zdravým jídelníčkem a dostatečným pohybem.
Nadváha 25–30 Nadváha je spojena s rizikem mnoha nemocí. Nejlepším řešením je zaměřit se na pravidelné a zdravé stravování a pohyb.
Obezita prvního a druhého stupně 30-40 Při obezitě prvního a druhého stupně je vhodné držet se zásad zdravého stravování a vykonávat dostatečný pohyb. Poraďte se s odborníky a lékaři, aby nedošlo k ohrožení vašeho zdraví a tělo přijímalo dostatek potřebných živin.
Těžká obezita > 40 Těžká obezita jde ruku v ruce s mnoha nebezpečnými nemocemi. Zeptejte se svého lékaře, změňte své stravovací návyky a zařaďte pravidelný pohyb. Tyto kroky vám pomohou zlepšit vaše zdraví, budete se cítit lépe a vyhnete se mnoha zdravotním komplikacím.

BMI není jediným ukazatelem. Dalšími jsou:

Brocův index udává kolik kg vám chybí nebo přebývá k hranici normální váhy. Nepoužívá se často, nezohledňuje totiž osoby menší než 155 cm a vyšší než 165 cm.

Rohrerův index (index tělesné plnosti) používá se především pro osoby v pubertě, kdy je u BMI těžké dostat reálné výsledky.

WHR index je ukazatelem poměru mezi boky a pasem. Rozděluje typy postavy na gynoidní, androidní a smíšený. Pomocí tohoto rozdělení můžete zjistit, kde se vám ukládá tělesný tuk.


Pro koho není BMI vhodné:

BMI nepočítá s věkem, pohybovou aktivitou a pohlavím. Proto není vhodné pro sportovce. Mohou být zařazeni do kategorie nadváhy, kvůli velkému množství svalů. Ty mají větší hmotnost než tuk.

BMI není vhodné ani pro děti, dospívající a těhotné ženy, mají totiž jinou stavbu těla. Je pro ně vhodnější využít jiný z indexů pro děti např. Rohrerův.

Přidejte se k tisícům spokojených zákazníků

Hubněte či přibírejte s odbornicí na výživu

Pestré jídelníčky sestavuje
Mgr. Blanka Szabóová

Vystudovala management sportu na Tělovýchovné fakultě univerzity Palackého v Olomouci a na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity. Je majitelkou fitness centra, instruktorkou pro skupinové lekce a osobní trenérkou. Věnuje se tvorbě výživově bohatých jídelníčků na míru klientům.

Pestrý jídelníček je základem pro spokojené tělo i mysl. Díky správné skladbě potravin budete vitálnější, svěžejší. Jenže každý jsme jiný. Proto každý potřebuje jinou škálu jídla i pití. Kvůli tomu na začátku zjišťujeme vaše proporce a vstupní hodnoty. Jedině tak vám můžeme, ve spolupráci s odbornicí na výživu, navrhnout speciální menu na celý týden - váš pestrý jídelníček.

Pracujeme rychle. Získáte jej do 2 minut e-mailem, včetně gramáže surovin a přehledných receptů.

Zdravých dobrot si dnes užívají tisíce lidí, kterým jsme pestrý jídelníček už sestavili. Hubnou, anebo přibírají - podle toho, co si přáli.

Buďte zdravější a vyzkoušejte také, je to zdarma.

Chci jídelníček ZDARMA

Navrhli jsme již 1 699 327 jídelníčků na míru

Chci jídelníček ZDARMA

1 699 327 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?
Na stránkách je nyní
150 uživatelů

Právě jsme zaslali jídelníčky:

23:08 katarina
23:08 Robert
23:00 Rumba
22:40 Eliška P.

Chci jídelníček ZDARMA