30denní výzva

30 denní výzva představuje pro většinu lidí start do většinou dlouho neoprášené sportovní kariéry. Představa, že budete plnit sérii cviků po dobu 30 dnů, a tak získáte svou vysněnou postavu je jistě velmi lákavá, ale ne vždy zcela naplněná. Většina portálů nebo cvičebních plánu neobsahuje změnu jídelníčku, který je při redukci váhy také velmi důležitý. Celý proces hubnutí si dnes lidé postují na s

Jillian Michaels

Mimo spousty laických stránek s až podezřele jednoduchými cviky v otázce 30 denní výzvy podstatně dominuje uznávaná odbornice na hubnutí Jillian Michaels. Přišla s účinným cvičením nazvaným 30 Days Shred, které je založené na intenzivním cvičení několika svalových skupin na jednou, kdy dochází ke spalování maxima kalorií.

Cvičení se skládá ze tří úrovní. Denně cvičíte 20 minut, také se musíte předem protáhnout a na konci provést strečink. Každý část se skládá ze tří etap, kdy cvičíte sílu,kardio a břicho.

Všichni ví, že na cvičení přes ostatní povinnosti mnoha času nezbývá. Proto je 30 Day Shred program, který vám každý den zabere pouze 30 minut – a 30 minut si najde každý, kdo to myslí vážně. Celý postup vím předcvičuje Jilian s pomocnicí a i když jsou videa v angličtině, tak se nemusíte vůbec bát, i kdyby jste nerozuměli, tak vše odkoukáte.

Ke cvičení budete potřebovat vhodné oblečení, podložku na zem a činky, které můžou nahradit i pet lahve napuštěné vodou.

Tipy

  • Na začátku cvičení se doporučuje se ne jen zvážit, ale hlavně změřit. Mnoho lidí své úsilí po chvíli vzdá, jelikož nevidí hned úbytky na váze a někdy dokonce zpozorují příbytek, který je snad opodstatnitelný, jelikož svaly něco váží a je tudíž logické, že s cvičením se vaše tělesná hmotnost může zvýšit. Proto se doporučuje se změřit, úbytky v centrimetrech vás pak jistě potěší.
  • Po prvních dnech cvičení vás bude bolet celé tělo, přesto však zkuste cvičit každý den i přes bolest. Samozřejmě ale zvažte, nakolik je vaše tělo namožené. Pokud cvičit opravdu nemůžete, počkejte, až bolesti odezní.
  • Pokud je pro vás cvičení těžké, cvičte podle jednodušší verze a teprve poté přejděte na těžší.
  • Ubíráním času ze cvičení okrádáte jen sami sebe. Po skončení 30 Day Shred můžete zkusit i další cvičení. Doporučuje se navázat s 6 Week Sixpack, které je zaměřené především na břišní svalstvo.

Výsledky se dostaví rychleji s vhodnou úpravou jídelníčku

U každého cvičen je nezbytná úprava jídelníčku. Pokud se po cvičení vrhnete na balíček brambůrků a jako dezert si dáte nějaký dortík, tak vám pak nezbyde nic jiného, než to hodit jako vždy na genetiku . Doporučuje se konzumovat vyváženou stravu s dostatkem sacharidů, bílkovin, ale i správných tuků.

Je všeobecně známá věc, že bílý rafinovaný cukr v podobě sladkostí zhubnout nepomáha, že tučné maso a sladké nápoje, také nejsou vhodné a vlastně ani chléb není ta správná potravina. Ideální přístup je si jednou začas dopřát ale i zakázanou stravu. Pokud si ji toži dopřejeme v přiměřeném množství, hubnutí zvládneme snadněji a to díky psychické stránce, kdy si si nebude vše neustále odpírat.

Základní potraviny

• Libové maso – krůtí, kuřecí, hovězí, králík, zajíc, ryby
• Vejce
• Mléčné výrobky nízkotučné – jogurty, mléko, sýry, cottage, tvaroh
• Zelenina – veškerá zelenina, pozor si dejte na brambory, kukuřici,
• Ovoce – 1 porce denně, nejlépe do 15 té hodiny
• Rýže – doporučuje se loupaná
• Sója – výrobky se sóji – tofu, mléko
• Olej – nejlépe olivový
• Chléb – celozrnný, racio chlebíčky, knäckebroty
• Ovesné vločky, otruby, cereálie

Strava by měla být pestrá a různorodá. Nemusíte se bát, že o něco příjdete. Dnes se dá většinu nezdravých pokrmů připravit ve zdravých verzích nebo najít vhodné alternativy od oblíbených sladkostí.

Nemusíte dělat ani žádné razantní změny, jestli tedy nepřežíváte čistě na řetězcích s rychlým občerstvením. Ve většině případu se stačí poohlédnout po potravinách, které běžně kupujeme a zvolit jejich zdravější verze v podobě cereálního provedení, odtučnění apod.

Sport by se měl pro nás přirozený

Každá snaha se počítá a snaha splnit 30 denní výzvu zrovna tak. Pohyb by pro vás měl být ale příjemný, přirozený a neměli byste se do něj nutit. Je tedy na každém co mu vyhovuje. Můžete začít třeba s dlouhou procházkou, než se rovnou rozběhnout po parku. Nebo si první koupit rotoped a sportovat utajeně za zdmi domova , než vyrazíte s kolem na cyklostezku. Každá pohyb je pro naše tělo přínos a věřte, že vám jednou vaše tělo poděkuje.

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Komentáře ke článku

Abyste mohli přidat komentáře, musíte se přihlásit. Pokud u nás ještě nemáte účet, zaregistrujte se

 

Kam dál?

Krokoměry

Člověk by měl denně v rámci prevence ujít alespoň 10 000 kroků, kdo by to ale sám počítal, že ano? Krokoměry jsou novodobí pomocníci, co za vás budou počítat každý krok. V dnešní době získávají mnoho obdivu a to nejen u sportovců, ale také u nadšených chodců. Krokoměry se staly také velmi motivujícími pomůckami. Sledovat své denní skóre, snažit se překonat svůj osobní rekord, to kde koho nakopne k Pokračovat ve čtení

Pravda nebo mýtus: Pomůže bezlepková strava s hubnutím?

Bezlepková dieta v posledních letech zažívá obrovskou popularitu. Díky tomuto stravování si lze upravit zažívání k lepšímu. Jak je to ale tedy s hubnutím při dodržování bezlepkového jídelníčku? Pokračovat ve čtení

Chcete změnit svůj život a stát se štíhlejším? Nevzdávejte to a vytrvejte

Rozhodli jste se s Novým rokem změnit svůj život a stát se štíhlejším, krásnějším, spokojenějším? Chcete zhubnout několik či více kilogramů a jíst zdravěji? Rádi byste zapracovali na svém zdraví a tělesné kondici? Pokud na tyto otázky odpovídáte ano, přečtěte si náš článek. Pokračovat ve čtení

Proč jsou Francouzky tak štíhlé? Nemohou provozovat bílý sex

Francie a jídlo k sobě neodmyslitelně patří. Tento pohodový národ je plný gurmánů, kteří jsou schopni vydržet u jídla i několik hodin. Mohlo by se proto zdát, že jejich figury vzhledem ke zvyku vychutnávat si každé sousto budou trpět na kráse. Opak je ale pravdou a například takové Francouzky se chlubí velmi pěknými postavami. Pokračovat ve čtení

Chci jídelníček ZDARMA

1 777 508 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?