Rychlé hubnutí do plavek pro ženy a muže

Léto je již v plném proudu. Většina z nás se stydí, respektive není spokojená se svou postavou a necítí se komfortně v plavkách, jak to změnit? Máme tipy pro rychlé hubnutí.

V neděli odpoledne tě kamarádi pozvou na odpolední grilovačku, která je spojena se zábavou v podobě koupání, opalování se a samozřejmě dobrým jídlem. Delikátní jídlo je součástí každé nezapomenutelné akce! Nechce se ti tam jít, protože se necítíš úplně příjemně když si odhalena v plavkách. Nejsi spokojená se svou postavou. Samozřejmě nic není ztraceno, protože vše se dá vyřešit!

První krok

Jako úplně první krok, který byste měli udělat předtím, než si začnete zjišťovat, jak zhubnout do plavek je, že byste měli vědět, že méně kil se automaticky nerovná spalování tuků a lépe vypadající postavě v plavkách. Ženy si primárně myslí, že když půjde váha dolů, tak automaticky budou lépe vypadat když budou odhaleny. Prvotní nadšení bude přítomné ale v konečném důsledku, při pohledu na sebe v zrcadle, to stále nebude ono.

Zjistěte si, jak na tom opravdu jste! Spočítejte si Body Mass Index prostřednictvím BMI kalkulačky. Stačí zadat pár základních informací a během pár vteřin budete vědět, zda je vaše váha ideální či nikoliv.

Tři způsoby hubnutí

Hubnout je možné až třemi způsoby, a to:

  • Shodíte tuk – tento druh hubnutí je nejideálnější a nejvyhledávanější
  • Zadržujete méně vody – při hubnutí běžně ztratíte přibližně jeden kilogram, který tvoří voda
  • Přijdete o svaly – protože svaly vám dělají vyformovanou postavu, tak tento způsob je naprosto nejhorší, ba dokonce nežádoucí

Nesprávné způsoby hubnutí

Je důležité uvědomit si, že jen shození kil není při hubnutí správná cesta. Z pochopitelných důvodů, lidé chtějí zhubnout co nejrychleji, častokrát ze dne na den. Samozřejmě dá se zhubnout i rychle, avšak neměli byste to dělat rychleji než je zdravé. Lidé volí nesprávnou cestu jako:

  • drastické omezení příjmu potravy
  • žádné cvičení v posilovně
  • hodiny a hodiny kardia
  • neúčinné diety
Naturhouse_rychlé hubnutí
Rychlé hubnutí s Naturhouse
Mám zájem rychle zhubnout

Kolik času potřebujete na hubnutí?

Určitě uznáte, že délka jednoho týdne na hubnutí nestačí. Každý ale víme, že proskrastinace, odkládání povinností na později, je součástí života každého z nás. V ideálním případě je nejlepší, abyste s hubnutím do plavek začali už na začátku jara. Je důležité dívat se i na to, kolik kilo chcete zhubnout, je samozřejmě rozdíl deset kilo a tři kila. Jako poslední možnost se jeví délka alespoň dvou měsíců.

Kolik kilo jste schopni zhubnout za měsíc?

V případě, že dodržujete zásadu zdravého hubnutí, tak je možné v kombinaci s omezením příjmu kalorií a jejich zvýšeného spalování zhubnout přibližně jedno kilo za jeden týden, v extrémních případech dokonce až jeden a půl kilogramu. Za měsíc víte tím pádem zhubnout ze své váhy od čtyř do šesti kilogramů.

Strava při hubnutí

Strava je základem úspěchu! Strava je pro tělo dokonce důležitější než pravidelné cvičení, hlavně co se týče oblasti břicha, do kterého si tělo nejvíce ukládá tuk, který přijme ze stravy. Na tuk se dokáží přeměnit i jednoduché cukry, glukóza a fruktóza. Vyhněte se proto sladkostem jako polotovarům, které kromě velkého množství cukrů obsahují chemické přísady. Většina z těchto chemických přísad vám k hubnutí a štíhlé linii nepomůže.

Pokud chcete dosáhnout rychlých výsledků, zkuste ketonovou dietu! Produkty od KetoMix vám pomůžou dosáhnout své vysněné postavy.

Formování postavy

Při hubnutí do plavek je vedle shození nadbytečných kilogramů důležité zároveň zpevnění těla a vyformování postavy. Na to je účinná kombinace aerobního a anaerobního cvičení a tréninku. Díky tomuto spálíte kalorie a posílíte svaly.

Aerobní druhy sportů

Jde o aktivity nižší až střední intenzity. Tyto aktivity příznivě ovlivňují nejen na fyzickou kondici samotného jedince, ale také zdatnost kardiovaskulárního systému, funkčnost dýchacího systému a eliminace negativních účinků stresu. Za aerobní se obecně považuje každé cvičení, které zvyšuje srdeční frekvenci na 60 až 90 % její maximálních hodnot.

Anaerobní druhy sportů

Tyto druhy sportů jsou zaměřeny zejména na rozvoj síly, zvětšení a zkvalitnění svalové hmoty. Jde o krátkodobé zatížení. Jsou to například:

  • různé druhy posilování
  • sprint
  • spinning
  • zumba

Tréningový plán

Konkrétní tréninkový plán a cvičení se liší pro muže a pro ženy. Je to hlavně proto, že u mužů jde o shození nadbytečného množství kilogramů z břicha a u žen jsou nejvíce problematické nohy a i boky.

Cvičení do plavek pro ženy

Když chci vytknout nejúčinnější trénink pro ženy tak je důležité zaměřit se na HIIT. HIIT znamená velmi intenzivní intervalový trénink, který vyžaduje maximální úsilí během namáhavého cvičení v krátkých intervalech s ještě kratšími přestávkami. V podstatě jde o kardio. Trénink by se měl sestávat z více cviků jako například intenzivní cvičení nohou v podobě dřepů s výskokem a jumpingu se zapojením rukou ve formě úderů před sebe.

Rychlé hubnutí s Contours - krátký intenzivní trénink
Rychlé hubnutí s Contours – krátký intenzivní trénink
Mám zájem o Contours – Fitness pro ženy

Cviky na zpevnění břišního svalstva

V případě břišního svalstva existuje množství cviků. Je třeba vybrat si ty oblíbené, avšak samotné sklapovačky nestačí. Pro účinné spalování tuku na břiše je nutné zapojit do tréninku již zmíněné kardio, minimálně třikrát týdně. Můžete zvolit běh, krátkou ale dynamickou rozcvičku nebo i skákání přes švihadlo.

Plank

Tento cvik je velmi komplexní, variabilní a samozřejmě i účinný nejen na břicho ale i na celý střed těla. Základní pozice je taková, že si lehnete břichem na podložku. Následně se zvednete na podložku tak, že se opřete o předloktí a vytvoříte rukama pravý úhel, přičemž se nohama držíte na špičkách. Důležité je aby bylo celé tělo v jedné vodorovné linii a nesmí se prohýbat nahoru nebo dolů. V této podobě vydržte zhruba 30 sekund a pak povolil na 15 sekund a vraťte se do pozice Plank. Opakujte tento cvik alespoň čtyřikrát.

Cvičení do plavek pro muže

V případě mužů je cvičení a celkové spalování kalorií a tuků v podstatě shodné s tím, co se doporučuje pro ženy. To znamená zejména HIIT trénink, skákání na švihadle, výskoky a kardio trénink ve fitku nebo venku. Je důležité zaměřit se na břišní svaly, hrudník a v menší míře i na ramena. Sklápěčky, zkracovačky a shyby je rovněž důležité zařadit do tréninkového plánu.

KetoMix - nebojte se vlastní váhy muži
KetoMix – nebojte se vlastní váhy

Další možnosti hubnutí

V případě, že máte dostatek času na hubnutí, tak můžete skloubit s cvičením i různé zdravé diety jako například ketonovou dietu. Díky dostatku času můžete zapojit i dlouhodobá opatření, díky kterým bude hubnutí zdravější a stabilnější a konec konců i viditelnější.

  • Více pravidelného pohybu
  • Vláknina a zdravé tuky
  • Voda jako základ pitného režimu
  • Komplexní dieta
  • Omezení negativních faktorů

    Chcete dostávat zajimavé jídelníčky do mailu?


    © COPYRIGHT 2020 pestrý jídelníček. ALL RIGHTS RESERVED.