Magazín

Využijte jarní energii ke změnám a motivujte se do nových začátků

Máte chuť ve svém životě udělat velkou změnu a hledáte správnou motivaci do tak radikálního rozhodnutí? Pak právě jaro je vhodným obdobím pro nové začátky ve všech oblastech. Pokračovat ve čtení

Jídelníček pro znovuzískání energie: Dopřejte si kopřivové smoothie

Cítíte se nyní na počátku jara unavení, chybí vám energie? Není divu. Tělo je po dlouhé zimě vyčerpané, doslova mele z posledního. Nedostatek sluneční energie, menší množství vitamínů a minerálů, to vše se podepíše na vašem zdraví. Nastává proto čas doplnit chybějící rezervy. Pokračovat ve čtení

Vyzkoušejte naše recepty na jarní nádivky, které rozhodně váze neublíží

Typicky jarním pokrmem jsou nádivky. Tento sytý pokrm si oblíbila spousta lidí. Pokud jste dosud žádnou nádivku neochutnali, nastal nejvyšší čas to napravit.  Pokračovat ve čtení

Luštěniny: Proč je zařadit do jídelníčku a jak správně připravovat?

Za života našich babiček a prababiček byly nedílnou téměř každodenní součástí jídelníčku luštěniny. Šlo o levné, a přitom velice výživné jídlo. Bohužel se zvyšující se spotřebou masa jsme na luštěniny hodně zapomněli. Je to škoda, protože jsou jídlem výživově hodnotným, které se stále ještě dá pořídit s minimálními náklady. Pokračovat ve čtení

Jarní dieta: Vychutnejte si sílu cibulky a mladých kopřiv

Jaro se velice rychle blíží, doslova už ťuká na dveře. Po zimě býváme trochu zpohodlnělí a rozjedení. Ať chceme či ne, nejspíš budeme mít problém dostat se do jarního oblečení, protože jsme přes zimu nějaký ten kilogram přibrali. Nastává proto nejvyšší čas na jarní očistu spojenou s dietou. Nový život, s nímž je jaro úzce spojeno, k tomu přímo vybízí. Pokračovat ve čtení

Trendy ve vývoji štíhlosti v průběhu dějin: Ideální tělesné proporce nebyly vždy jen o hubnutí

Krása je otázkou vnímání. Každému se líbí něco jiného. Někomu blondýnky, jinému černovlásky. Ideál krásy se také mění v závislosti na různých dobách a společenských konvencích. Podobné je to i s tělesnými proporcemi. Pokračovat ve čtení

Zaposilovat si můžete i při nenáviděném mytí oken

Chcete mít štíhlou pevnou postavu, ale nestíháte chodit 3x týdně do fitka kvůli domácnosti? Máme pro vás řešení, jak tyto dvě činnosti skloubit dohromady a mít tak naklízáíno, vyžehleno, navařeno a zároveň se chlubit skvělou postavou bez faldů. Pokračovat ve čtení

Chcete mít svého hlídače hmotnosti kdykoli u sebe? Stáhněte si mobilní aplikaci Pestrého jídelníčku

Není nic jednoduššího, než si do svého mobilního telefonu stáhnout aplikaci Pestrého Jídelníčku, která každý den pomáhá s pravidelným a zdravým stravováním. Pokračovat ve čtení

Jak skoncovat s přejídáním jednou pro vždy

Neumíte si představit, že byste se někdy mohli najíst do polosyta? Při každém jídle se nacpete tak moc, až máte pocit, že prasknete? A nebo Vám nestačí jeden pokrm a musíte se dojídat vším možným, co třeba doma najdete? Skoncujte s přejídáním! My Vá pomůžeme, čtěte dál... Pokračovat ve čtení

Chcete se vyhnout špatné náladě? Dopujte se hořčíkem z přirozené stravy

Hořčík je nedílnou součástí našeho těla a ovlivňuje mnoho funkcí organismu. Měli bychom ho tedy doplňovat pravidelně co nejpřirozenějším způsobem, tedy stravou. Pokračovat ve čtení

Není hubnutí jako hubnutí: Proč jsou pravidla pro každého jiná?

Jednou z nejčastějších otázek, která nám do Pestrého Jídelníčku chodí, je ohledně doporučeného denního příjmu. Téměř každá druhá žena se při svém hubnutí bojí jíst v takovém množství, které jí je dle parametrů předepsáno, a po přečtení nepravdivých článků v bulvárních plátcích si myslí, že je nutné přijmout maximálně 5 000 kJ za den. Pokračovat ve čtení

Asijská dieta: Buďte štíhlí díky rýži

Pokud hledáte cestu, jak shodit přebytečné kilogramy a oblíbili jste si asijskou kuchyni, můžete spojit příjemné s užitečným. Budete jíst pokrmy, které vám chuťově vyhovují a navíc kila budou utěšeně mizet. Zkuste to. Každý jsme trochu jiný, každému vyhovují jiné stravovací návyky a chutě a možná právě tohle je pro vás cesta, jak docílit štíhlejší postavy. Pokračovat ve čtení

Recepty s tofu: Připravte si zdravý burger i vynikající čokoládový koláč

Tofu znáte nebo jste alespoň o této potravině už slyšeli, ale nikdy jste se neodvážili jej ochutnat, natož z něj uvařit nějaký dobrý zdravý pokrm? Už se nemusíte obávat změny ve svém jídelníčku, máme totiž pro vás několik recetů na přípravu jídel s tofu. Pokračovat ve čtení

Cvičení pro seniory: Plavání uleví kloubům, cyklistika nitroočnímu tlaku

Aby byl člověk vitální i v pokročilejším věku, je velmi důležitá zdravá pestrá strava, positivní přístup k životu a pravidelný pohyb, který bude bavit. Každodenním sezením u televize a přecpáváním se jídla rozhodně dobrou kondici nikdo nezíská. Pokračovat ve čtení

S alergeny v potravinách se potýká až třetina našich občanů

V současnosti se spousta lidí potýká s nepříjemnými alergiemi na některé potraviny. Už i vědci se shodují na tom, že průmyslové zpracování, přidávání aditiv, barviv a konzervantů sice zvyšuje trvanlivost, zlepšuje chuť a vzhled potravin, ale naopak může podněcovat vznik alergických reakcí. Tělo je vyhodnotí jako škodlivé a imunitní systém se brání. S jakými alergeny v potravinách se tedy setkáváme Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

1 417 043 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?