Nejoblíbenější články

Magazín

Vitamin D: Jak poznat, kdy chybí

15.11.2019

Nedostatek vitamínu D, tak jako tomu je i u dalších vitamínů, se projeví spíše v dlouhodobém horizontu. Nedostatek vitaminu D má ale velký vliv na zdraví. Jeho hodnoty přitom můžete zjistit jednoduše a to za pomocí laboratorních testů. Pokračovat ve čtení

Panna Cotta jako z restaurace: Rychlé a přehledné recepty

13.11.2019

Panna Cotta je oblíbený italský dezert připravený ze smetany, želatiny a ovoce. Vyzkoušejte si s námi recepty na tuto oblíbenou sladkou pochoutku. Připravili jsme si jich pro vás hned několik! Pokračovat ve čtení

Gulášová polévka, fazolová polévka, špenátová polévka: Recepty na polévky z lokálních surovin

08.11.2019

Chladné podzimní a zimní počasí láká čím dál víc k vaření teplých a chutných polévek. Vyzkoušejte si pár receptů na tyto polévky a to navíc z oblíbených lokálních surovin. Pokračovat ve čtení

Ovulace: Kdy jsem nejplodnější?

08.11.2019

Snažíte se otěhotnět a nebo se nechtěnému početí potřebujete naopak vyhnout? V obou případech se rozhodně vyplatí znát svůj ovulační cyklus! K oplození vajíčka může každý měsíc dojít jen během velmi krátké doby. Jak ale poznat, že se ovulace dostavila a v jakých případech k ní dojít naopak vůbec nemusí? Pokračovat ve čtení

Cviky na břicho - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

04.11.2019

Mít „pekáč buchet“ je nejspíš snem každého sportovce. Mít perfektní břišní svaly je skvělé nejen kvůli působivému vzhledu, ale především kvůli jejich důležité roli pro naše zdraví. Je tady další díl cvičení s Pestrým jídelníčkem ve spolupráci s fitness trenérkou Terkou Číhalovou. Pokračovat ve čtení

Rakytník, proč a jak pěstovat: Vitamínová bomba pro posílení organismu

04.11.2019

Rakytník je ovoce, které v sobě skrývá vitaminy, karoten, třísloviny i stopové prvky. Naši denní spotřebu vitamínu C pokryje jeho jediná bobulka, navíc i celkově posiluje organismus. Jak rakytník pěstovat, kdy nastává sklizeň a co z něj můžeme vyrobit? Pokračovat ve čtení

Jsou dobré ovesné otruby při hubnutí?

31.10.2019

I když pšeničné otruby obsahují hodně proteinů, tuků, vitaminů a minerálů, lidé je příliš nevyužívají. Otruby byly a jsou vlastně jakýmsi odpadním produktem a mnoho lidí si je spíšenspojí s krmením dobytka.  Pokračovat ve čtení

Palačinky, pečená kaše, pizza: Ovesné vločky 3x jinak

30.10.2019

Ovesné vločky patří k velmi zdravým potravinám. Málokdo ale ví, že je možné je použít do různých receptů. Kromě klasické ovesné kaše k snídani si z nich můžete připravit například i palačinky či slanou pizzu. Inspirujte se v článku. Pokračovat ve čtení

Potraviny bohaté na bílkoviny

27.10.2019

Bílkoviny neboli proteiny, představují základní stavební látku živých organismů. Bez nich vám nejenže neporostou svaly, ale ani nezhubnete. Napomáhají totiž zahánět hlad a pomáhají také  při odbourávání tuků. Proto jejich příjem při redukční dietě není dobré omezovat. Pokračovat ve čtení

7 potravin, které nahradí přílohy a napomůžou k vysněné postavě

24.10.2019

Chutné pečené brambory, hranolky, rýže nebo knedlík. To jsou přílohy, bez kterých si neumíme představit hlavní jídla. Pokud se ale snažíte zhubnout nebo žít zdravěji, měli být jste zvolit i zdravější přílohy. V článku vám ukážeme, jakými potravinami můžete přílohy nahradit. Pokračovat ve čtení

Pravda o pečivu: Může za to, že nehubneme?

18.10.2019

Nízkosacharidová dieta je hitem již delší dobu. Je ale tato dieta opravdu tak účinná? Co se stane, pokud přestanete konzumovat sacharidy a jsou opravdu sacharidy v našem jídelníčku tak důležité? Přečtěte si více v článku. Pokračovat ve čtení

Boršč: Klasika s třemi druhy masa i obměna pro vegany

09.10.2019

Boršč je jídlo oblíbené především v ukrajinské a ruské kuchyni. Jedná se o polévku připravenou z červené řepy, zeleniny a masa. V článku si přečtete jak připravit pravý ruský boršč ale také jak jej připravit například ve veganské verzi bez masa. Pokračovat ve čtení

Jaké potraviny vám dodají energii?

07.10.2019

Chybí vám často potřebná šťáva do života a cítíte se unaveni, ačkoliv dostatečně spíte? Příčinou mohou být některé potraviny nebo nápoje, které do svého těla dostáváte či naopak kterých máte nedostatek. Poradíme vám tedy, co konzumovat, abyste měli dostatek energie. Pokračovat ve čtení

Chřipka - příznaky, léčba a inkubační doba

07.10.2019

Trápí vás horečka, bolest kloubů a svalů, nepříjemný kašel a rýma? Tyto příznaky nám signalizují nachlazení, které není ale radno podceňovat, jelikož se může v mžiku proměnit v zákeřnou chřipku! Jestliže se dále přidá také slabost, únava a bolesti hlavy, měli byste okamžitě začít s léčbou. Poradíme vám, jak poznat chřipku a co na ni zaručeně platí. Pokračovat ve čtení

Dokonalá bábovka: Recepty, které nikdy nezklamou

04.10.2019

Hodí se ke kávě, čaji, jako chutná snídaně nebo sladká svačina. Řeč je o bábovce, kterou si můžete připravit na mnoho různých způsobů. Vyzkoušejte pár z nich, které jsme si pro vás připravili. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

 
Chci jídelníček ZDARMA

2 914 870 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?