Magazín

Jaterní dieta

Největší vnitřní orgán našeho těla jsou játra.  Mezi hlavní funkce jater patří detoxikace našeho organismu, kdy játra pomáhají odbourávat zbytky léku, antibiotik, alkoholu a obecně toxinů, které se dostaly do našeho těla. Pokračovat ve čtení

Vitamín D

Vitamín D je znám jako vitamín zdravých a silných kostí. V těle vitamín D působí jako hormon a dokáže regulovat velké množství genů. Lidé, kteří mají vyšší hladiny vitamínu D, bývají méně nemocní než jejich vrstevníci s nižšími hladinami. Pokračovat ve čtení

Podložka na jógu

Jóga zahrnuje nejen fyzické cvičení, ale i koncentraci, meditaci a práci s energií a je vhodná pro ženy a muže každého věku. Pokračovat ve čtení

5 Tibeťanů

Pět Tibeťanů je soustava pěti tibetských cviků, která známa již od první republiky. Po zákazu alternativní literatury se znovu objevuje kolem roku 1989 a je známa dodnes. Lidé, kteří dlouhodobě Pět Tibeťanů cvičí, si velmi pochvalují zlepšení jak fyzické, tak duševní kondice. Cvičení zabere každý den zhruba 20 minut. Abyste pocítili účinky, musíte cvičit denně. Pokračovat ve čtení

Vitamín E

Vitamín E je hlavním antioxidantem rozpustným v tucích. Je nazýván vitamínem plodnosti, reguluje hladinu krevního cukru, působí proti křečím a chrání buňky při poškozením. Také podporuje celkový nervový systém. Vitamin E má esenciální charakter, tělo si ho samo nevytváří, přijímáme ho výhradně v potravě. Vitamínu E se říká také vitamín lásky a plodnosti. Může se to zdát jako ženská záležitost, ale Pokračovat ve čtení

Vitamín B12

Vitamín B12 je pro naše tělo důležitý především kvůli podílení se na krvetvorbě a správné funkci nervového systému. Je rovněž známý pod označením cyanokobalamin a patří do skupiny vitamínů B. V dnešní době je kolem něj stále více otázek a lidé ho automaticky spojují s problematikou rostlinného stravování. Skutečnost je ale taková, že ať je člověk všežravec nebo se stravuje pouze rostlinnou stravou Pokračovat ve čtení

30denní výzva

30 denní výzva představuje pro většinu lidí start do většinou dlouho neoprášené sportovní kariéry. Představa, že budete plnit sérii cviků po dobu 30 dnů, a tak získáte svou vysněnou postavu je jistě velmi lákavá, ale ne vždy zcela naplněná. Většina portálů nebo cvičebních plánu neobsahuje změnu jídelníčku, který je při redukci váhy také velmi důležitý. Celý proces hubnutí si dnes lidé postují na s Pokračovat ve čtení

Krokoměry

Člověk by měl denně v rámci prevence ujít alespoň 10 000 kroků, kdo by to ale sám počítal, že ano? Krokoměry jsou novodobí pomocníci, co za vás budou počítat každý krok. V dnešní době získávají mnoho obdivu a to nejen u sportovců, ale také u nadšených chodců. Krokoměry se staly také velmi motivujícími pomůckami. Sledovat své denní skóre, snažit se překonat svůj osobní rekord, to kde koho nakopne k Pokračovat ve čtení

Catch me, Patch me

Bojujete s váhou a rádi byste zhubli pár kil bezpečně, zato ale bez námahy? Určitě vám to zní jako podvod; mnohokrát jste už určitě slyšeli, že bez posilovny a úpravy jídelníčku to nepůjde. Doktoři ale před pár lety vyvinuli přírodní náplasti Catch me, Patch me, které pomáhají bezpečně hubnout, zbavit vaše tělo toxinů a při jejich používání se ani nemusíte nijak omezovat. Mohou samozřejmě také sl Pokračovat ve čtení

Počítání kalorií

O hlídání přijatých kalorií čteme v každém článku, který se týká cvičení, udržování postavy i hubnutí. Počítání kalorií je velmi důležité, jak se to ale dělá? Pokračovat ve čtení

Transmastné kyseliny

Tuky jsou důležitou složkou naší stravy, ale i v jejich případě bychom si měli dávat pozor. Především se zajímejme, které z nich se v naší stravě objevují nejčastěji. Pokračovat ve čtení

Tuk na břiše

Tuk na břiše se objevuje nejen u dospělých, ale i u dětí. Jeho výskyt ovlivňuje především nedostatečný pohyb a strava. Břicho je často prvním místem, kam se tuk ukládá a bohužel je právě zde i nejvíce viditelný. Tuk v této oblasti je navíc spojen s rizikem cukrovky, rakovinou, infarktem a problémy s cévami. Říká se, že svaly na břiše se formují v kuchyni. Jak je to tedy doopravdy? Pokračovat ve čtení

Záchvatové přejidání

Stejně jako bulimie a anorexie, je i záchvatové přejídání především psychickým problémem a poruchou příjmu potravy. Stejně jako jiné poruchy tohoto typu způsobuje mnoho problémů. Většina lidí, kteří záchvatovým přejídáním trpí, jej přehlíží – nebo jej případně nepovažují za problém. Jak se tedy záchvatové přejídání projevuje? Pokračovat ve čtení

Jak začít běhat

Běhaní je hned po chůzi tím nejjednodušším pohybem. Pokud chcete zhubnout, cítit se lépe nebo se prostě jen začít trochu hýbat, je pro vás běhání ideální volbou. Nepotřebujete k němu žádné speciální vybavení; pouze vhodnou a kvalitní obuv. Ze začátku není potřeba kupovat si boty speciálně na běhání, ale později si takové určitě pořiďte. Pokračovat ve čtení

Zásadotvorné potraviny

Překyselení organismu, které vzniká velkým množstvím kyselinotvorných potravin v jídelníčku, může způsobovat mnoho potíží. Je proto důležité, a především zdravé, konzumovat co nejvíc zásadotvorných a neutrálních potravin. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

1 737 828 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?