Jídelníček pro diabetiky na týden

Vzhledem k nárůstu počtu diabetiků, jsme se rozhodli vytvořit také jídelníček pro ně. Přestože jde o nemoc doživotní, je důležité diabetika přesvědčit, že se dá jíst chutně a zdravě zároveň.

Proto jsme se snažili vytvořit takový jídelníček, který jej nebude ohrožovat, ale naopak naučí vás připravovat zdravé porkmy a udržovat si konstantní hladinu cukru. Každý diabetik ví, že by se měl stravovat 6x denně v pravidelných rozestupech, právě kvůli tomu, aby cukr nekolísal. Většina diabetiků má tendenci k nadváze, takže jejich stravovací plán je navíc ještě redukčním.

Jejich jídelníček by měl být plný bílkovin, vlákniny, dlouhodobých sacharidů a samozřejmě spousty vitamínů a minerálů. Jak jistě z doporučení víte, rychlé sacharidy v podobě sladkostí, zákusků a alkoholu, jsou nevhodné, protože příliš prudce zvyšují hladinu cukru v krvi. Nedoporučují se ani  ovocné džusy, které obsahují příliš cukru. Místo toho si dejte pomeranč, který má v dužině spoustu důležitých látek. Mezi další STOP jídla patří: bílé pečivo, sladké pečivo, smažená jídla a fast food, sušené ovoce, plnotučné mléčné produkty, uzeniny a tučné maso, cukroví, dorty a slazené nápoje. Po tomto výčtu budete mít pocit, že vlastně nemáte co jíst. Nebojte, dodáme vám jídelníček, kde nahradíme vše co máte rádi ve zdravé podobě samozřejmě.


Se změnou stravování se vám bude dařit lépe a svou nemoc budete mít lépe pod kontrolou. Budete mít energii, která vám při dřívějším stravovacích plánu chyběla. Takže konečně začnete i sportovat nebo se vrátíte k oblíbeným činnostem, které budou mít opět další příznivý vliv na vaše zdraví.

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

 
Chci jídelníček ZDARMA

1 171 744 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?