Žádné nárazové hubnutí, raději trvalý zdravější životní styl

Začátkem roku lidé pravidelně zařazují nové jídelníčky, diety, detox celého organismu a snaží se o pravidelnost cvičení. Avšak ne každý si udrží dostatečné množství potřebné motivace. Využijte proto nástupu jara, které je mnohem slibnějším obdobím pro úspěšné a trvalé výsledky. Lidský organismus na jaře také produkuje větší množství endorfinů a pro každého je tedy jednodušší zařadit zdravější jídelníček, pravidelný pohyb a také u tohoto režimu déle vytrvat. 

Nezapomeňte, že důležité je plánovat nákupy předem, s rozmyslem a vždy jít předem najezený. Předejdete tak zbytečným a nezdravým položkám ve svém nákupním vozíku.  Vytvořte si nákupní seznam a nakupujte pak pouze potraviny, které na něm máte zapsané. K plánování můžete využít například webový portál Kaufino, kde vždy najdete přehlednou nabídku aktuálních obchodních letáků, akcí a slev, podle kterých už stačí pouze vybrat potřebné suroviny a vypravit se na nákup s připraveným nákupním seznamem.  

ˇ

Zdravý životní styl je už neodlučitelně spojen se zařazením většího množství ovoce a zeleniny do jídelníčku. Jak ale zvolit to správné? Se zeleninou je to jednoduché. Má nízkou kalorickou hodnotu, a tak můžete sáhnout kdykoliv po té, kterou máte nejradši. Zaženete tím úspěšně hlad a nepřijmete příliš mnoho energie, kterou byste daný den nezpracovali. Jak je to ale s ovocem? Ovoce je skvělým zdrojem vitamínů a vlákniny, které jsou prospěšné pro náš organismus, avšak obsahuje mnoho sacharidů, a proto je dobré si ohlídat zkonzumované množství.  Pro pocit sytosti poslouží jablka, banány, hrušky, ale i meruňky nebo maliny. Ovoce zařaďte tedy spíše dopoledne jako součást snídaně či svačiny a odpoledne už dejte větší prostor zelenině. Využít můžete pestré nabídky bio produktů, které nabízí například Kaufland či Lidl, nebo také ovoce a zeleninu značky Česká farma v obchodech Albert. Tyto produkty jsou od českých dodavatelů a zárukou čerstvosti a kvality. 

Omezením množství masa si také pomůžete. Nejenže ulehčíte svému trávení a nebudete se cítit příliš unaveni po každém jídle, ale také výrazně ušetříte. Pokud si ovšem neumíte své každodenní jídlo představit bez masa, můžete vyzkoušet vegetariánské a veganské produkty, které jsou jeho vhodnou náhradou. Takový sortiment nabízí například Kaufland se svým sortimentem take it veggie. Tyto produkty jsou vyváženou náhradou masa, která zasytí, ale neunaví zbytečně organismus. 

Důležitou součástí zdravého životního stylu je také pravidelný pitný režim. Nezapomínejte proto na dostatečné množství tekutin, které nejenže váš organismus hydratuje, ale také zaženete příliš časté chutě a pocítíte daleko více energie. Tu můžete využít právě pro pravidelný pohyb. Začněte například častější každodenní chůzí, alespoň třicet minut, a postupně můžete přejít třeba k běhu.

    Získejte ZDARMA jídelníček na míru vašim potřebám a exkluzivní SLEVY od našich partnerů!


    Mohlo by vás zajímat

    © COPYRIGHT 2021 pestrý jídelníček. ALL RIGHTS RESERVED.