Krokoměry

Člověk by měl denně v rámci prevence ujít alespoň 10 000 kroků, kdo by to ale sám počítal, že ano? Krokoměry jsou novodobí pomocníci, co za vás budou počítat každý krok. V dnešní době získávají mnoho obdivu a to nejen u sportovců, ale také u nadšených chodců. Krokoměry se staly také velmi motivujícími pomůckami. Sledovat své denní skóre, snažit se překonat svůj osobní rekord, to kde koho nakopne k

Výběr krokoměru

Mezi krokoměry nejsou až tak markantní rozdíly, běžný uživatel hledí na cenu a design. Cenově najdeme nejlevnější krokoměry od cca  200 kč v základních provedeních. Jako optimální cenovou relaci doporučujeme 500 až 1 000 Kč. Náročnější uživatele budou mimo jiné zajímat funkce, ve kterých najdeme počítání kroků a jejich převod na km a samozřejmě spálené kalorie. Lepší krokoměry oplývají také rozšířenými funkcemi, mají většinou paměť a můžeme si do nich zadávat také cíle, které chceme splnit.

Co se týče rozměrů, tak byste měli šáhnout po malém zařízení abyste ho jednoduše mohli všude vzít s sebou a příliš nezavazelo. Tady rozhodně neplatí, že čím větší displej, tím lépe jako tomu je třeba u chytrých telefonů.

Na co budu krokoměr používat

V této otázce záleží, jaké máte potřeby a jaké sportovní aktivity plánujete dělat. Při normální chůzi bohatě postačí základní zařízení s počítáním kroků. Jestliže vás zajímají dlouhodobější statistiky nebo chcete korigovat váhu, je dobré šáhnout po chytřejším krokoměru. Investice se vyplatí, jelikož mezi jednotlivými krokoměry nejsou velké cenové rozdíly. Krokoměry se dnes vyrábějí také voděodolné, což využijí nadšenci do outdoorových sportů. Najdeme také podsvícené, takže ani takový noční běh neujde zaznamenání do statistik.

Typy

Dělení je velmi jednoduché. Krokoměry rozdělujeme na: jednoduché a pokročilé.

Jednoduché krokoměry

Pokročilé krokoměry

počítání kroků a času

počítání kroků a času


nastavení cílového počtu kroků


čas, datum, stopky


spálené kalorie

Uchycení krokoměru

Jedním ze základních parametrů u výběru je také uchycení samotného krokoměru. Dá se připevnit na oblečení nebo na obuv. Dnes se často také setkáváme s krokoměrem jako módním doplňkem, kdy ho se nosí jako hodinky. Připevnění musí být dostatečně pevné, aby krokoměr během otřesů, které vznikají třeba u běhání nebo náročnějších sporů neupadl.

05.10.2017

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Komentáře ke článku

Abyste mohli přidat komentáře, musíte se přihlásit. Pokud u nás ještě nemáte účet, zaregistrujte se

 

Kam dál?

30 denní výzva

29.06.2018

30 denní výzva představuje pro většinu lidí start do dlouho neoprášené sportovní kariéry. Představa, že budete plnit sérii cviků po dobu 30 dnů, a tak získáte svou vysněnou postavu je jistě velmi lákavá, ale ne vždy zcela naplněná. Většina portálů nebo cvičebních plánu totiž neobsahuje změnu jídelníčku, který je při redukci váhy taktéž velmi důležitý.  Pokračovat ve čtení

Proč hubnout na podzim? Využijte výhody tohoto ročního období

18.11.2016

Existuje mnoho rad, jak zaručeně zhubnout, ale jen některé jsou vhodné do podzimního období. Nenechte se zlákat vidinou rychlého úbytku hmotnosti a raději se nyní pusťte do zdravého shazování kil. Pokračovat ve čtení

Hodí se cvičení s vlastní vahou právě pro vás?

28.09.2018

Jednou za čas to popadne každého z nás. Rozhodneme se, že se tentokrát konečně dostaneme do kondice a začneme cvičit. Jaké cvičení ale zvolit? Je nejvhodnější posilování nebo třeba běh? Je lepší cvičit doma nebo ve fitcentru? A co takhle zkusit cvičení s vlastní vahou? Podívejte se, jaké výhody cvičení s vlastní hmotností přináší a zda je vhodné právě pro vás. Pokračovat ve čtení

Jak efektivně zhubnout přes břicho?

24.09.2018

Většina z nás sní o plochém břichu. Nikdo v této oblasti těla nechce nosit faldy nebo dokonce nevzhlednou pneumatiku. Ideálním stavem je vytvořit si pevný pekáč buchet, to znamená, že se z plochého bříška vyrýsují svaly. Pokračovat ve čtení

Intervalový trénink: K čemu je dobrý a jak s ním začít?

20.09.2018

Chcete shodit nějaké to kilo, ale nedaří se vám to? Zkuste intervalový trénink, který zlepší vaši fyzickou kondici a současně vás dostane blíž k vysněné postavě. Pokračovat ve čtení

Chci jídelníček ZDARMA

2 263 008 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?