Cvičení

Jednoduché cviky s gumou pro pevnější bříško, zadeček i ruce

05.10.2018

Hodláte se čelit výzvě a zamávat s nadbytečnými kily na bříšku, zadku nebo rukou? Víme jak na to. Ideální cvičební pomůckou je guma a my vám poradíme, jak cviky jednoduše a efektivně provádět pro nejlepší výsledky. Pokračovat ve čtení

Hodí se cvičení s vlastní vahou právě pro vás?

28.09.2018

Jednou za čas to popadne každého z nás. Rozhodneme se, že se tentokrát konečně dostaneme do kondice a začneme cvičit. Jaké cvičení ale zvolit? Je nejvhodnější posilování nebo třeba běh? Je lepší cvičit doma nebo ve fitcentru? A co takhle zkusit cvičení s vlastní vahou? Podívejte se, jaké výhody cvičení s vlastní hmotností přináší a zda je vhodné právě pro vás. Pokračovat ve čtení

Intervalový trénink: K čemu je dobrý a jak s ním začít?

20.09.2018

Chcete shodit nějaké to kilo, ale nedaří se vám to? Zkuste intervalový trénink, který zlepší vaši fyzickou kondici a současně vás dostane blíž k vysněné postavě. Pokračovat ve čtení

Cvičení doma: efektivní metody i bez chození do posilovny

18.09.2018

Do zdravého životního stylu mimo správný a pestrý jídelníček, rozhodně patří také pravidelný pohyb. Ne každý ale může docházet do sportovních center, kde by si dal řádně do těla. Proto vám přinášíme hned několik výhod, proč a jak si jednoduše zacvičit doma. Pokračovat ve čtení

Cvičení doma? Zkuste skákání přes švihadlo

07.09.2018

Patří švihadlo mezi retro pomůcky, které si pamatujete akorát ze školy? Nebo má ve světě fitness stále co „říct“? Druhá možnost je správně. Švihadla mají mnoho pozitivních účinků a jsou perfektně skladovatelná. Vyzkoušejte je v rámci domácího cvičení. Pokračovat ve čtení

Cvičení venku: tipy na vybavení a cviky

29.08.2018

Cvičení venku je velmi populární. Prospívá vašemu tělu a přitom šetří čas i peníze. Které cviky jsou vhodné a co všechno k tomu budete potřebovat? Poradíme vám. Pokračovat ve čtení

Cviky na břicho - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

17.08.2018

Mít „pekáč buchet“ je nejspíš snem každého sportovce. Mít perfektní břišní svaly je skvělé nejen kvůli působivému vzhledu, ale především kvůli jejich důležité roli pro naše zdraví. Je tady další díl cvičení s Pestrým jídelníčkem ve spolupráci s fitness trenérkou Terkou Číhalovou. Pokračovat ve čtení

Jak si udržet neustálou motivaci při sportu?

16.08.2018

Motivace je jedním ze základních psychických procesů. Je nesmírně důležitá pro dosažení stanovených cílů, ale její udržení je mnohdy heroický výkon. Jak s motivací začít a jak si ji především udržet? Pokračovat ve čtení

Plavání: Komplexní pohyb pro optimální spalování kalorií

09.08.2018

Plavání je skvělý pohyb, při kterém nezatěžujete klouby, posilujete svaly celého těla a spalujete při tom podkožní tuk. Proto jej určitě doporučujeme zařadit pravidelně do pohybových aktivit. Pokračovat ve čtení

Cviky na paže - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

07.08.2018

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Dnes se zaměříme na paže. Pokračovat ve čtení

Jak správně regenerovat po cvičení?

06.08.2018

Žijete-li zdravě, jste aktivní a pravidelně se hýbete, musíte myslet i na nutnou regeneraci svého těla, která bezesporu patří mezi hlavní součásti zdravého životního stylu. Poradíme, jak na to, aby váš organismus správně regeneroval a vy tak mohli mít lepší výsledky v hubnutí i ve cvičení. Pokračovat ve čtení

Power plate cvičení

02.08.2018

Power plate cvičení se na poli fitness a posilování pohybuje už několik let a slaví velké úspěchy. Je ideální pro ty, kteří chtějí zpevnit a vytvarovat postavu v krátkém čase. Pojďme se podívat, jak to funguje. Pokračovat ve čtení

Cviky na ramena - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

31.07.2018

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Dnes se podíváme na cviky ramen. Pokračovat ve čtení

Kam si jít zaběhat po Praze?

27.07.2018

Krásné počasí přímo vybízí k venkovním sportovním aktivitám a není nic lepšího než si jít zaběhat na čerstvý vzduch. Velká města, jako je Praha, svým neustálým dopravním ruchem vyvolávají dojem, že tu není prostor pro klidné běhání v přírodě. Vyvedeme vás z omylu! I v tak živém městě jako je Praha, se nacházejí krásná místa přímo stvořená pro zkušené běžce i běžecké začátečníky. Pokračovat ve čtení

Jak a proč začít posilovat?

26.07.2018

Pohyb má blahodárný vliv na lidské zdraví. Stejné účinky má i posilování. Nejde jen o dokonale vypracované tělo a obrovské svaly, ale také o dobrý pocit, obnovu sil a stabilitu. Posilování zkrátka pozitivně ovlivňuje bezpočet psychických i fyzických funkcí. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

2 292 225 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?