Cvičení

Podložka na jógu

Jóga zahrnuje nejen fyzické cvičení, ale i koncentraci, meditaci a práci s energií a je vhodná pro ženy a muže každého věku. Pokračovat ve čtení

5 Tibeťanů

Pět Tibeťanů je soustava pěti tibetských cviků, která známa již od první republiky. Po zákazu alternativní literatury se znovu objevuje kolem roku 1989 a je známa dodnes. Lidé, kteří dlouhodobě Pět Tibeťanů cvičí, si velmi pochvalují zlepšení jak fyzické, tak duševní kondice. Cvičení zabere každý den zhruba 20 minut. Abyste pocítili účinky, musíte cvičit denně. Pokračovat ve čtení

30denní výzva

30 denní výzva představuje pro většinu lidí start do většinou dlouho neoprášené sportovní kariéry. Představa, že budete plnit sérii cviků po dobu 30 dnů, a tak získáte svou vysněnou postavu je jistě velmi lákavá, ale ne vždy zcela naplněná. Většina portálů nebo cvičebních plánu neobsahuje změnu jídelníčku, který je při redukci váhy také velmi důležitý. Celý proces hubnutí si dnes lidé postují na s Pokračovat ve čtení

Odstraňte bolest pomocí pásky: Proč se vlastně tejpuje?

Kinesiotaping je v posledních letech a v oblasti sportovního zdravotnictví velmi skloňovaným pojmem. Díky této technice lze podpořit hojení tkání, zmírnit bolest svalů, stabilizovat klouby apod.  Pokračovat ve čtení

Cvičení pro budoucí maminky: Jak se lépe připravit na příchod miminka?

Když se dozvíte, že se ve vašem bříšku rodí nový život, je to samozřejmě důvod k radosti. Ovšem rozhodně to není důvod k tomu, abyste od této chvíle čekaly se založenýma rukama, co se bude dít, a pro jistotu se vyhýbaly cvičení. Je velice důležité přistupovat ke svému těhotenství aktivně, dobře se přichystat na porod a udržovat si tělesnou kondici. Jako budoucí maminka ji budete potřebovat. Pokračovat ve čtení

Cvičení na míči: Zpevňujte své tělo při zábavném posilování

Pořídili jste si velký nafukovací míč, občas si na něj sednete a tím všechny vaše aktivity s tou cvičební pomůckou končí? To je ale velká škoda. Velký gymnastický míč totiž patří mezi sportovní náčiní, které mohou všechny věkové kategorie využít k rozmanitým cvikům.  Pokračovat ve čtení

Zaposilovat si můžete i při nenáviděném mytí oken

Chcete mít štíhlou pevnou postavu, ale nestíháte chodit 3x týdně do fitka kvůli domácnosti? Máme pro vás řešení, jak tyto dvě činnosti skloubit dohromady a mít tak naklízáíno, vyžehleno, navařeno a zároveň se chlubit skvělou postavou bez faldů. Pokračovat ve čtení

Cvičení pro seniory: Plavání uleví kloubům, cyklistika nitroočnímu tlaku

Aby byl člověk vitální i v pokročilejším věku, je velmi důležitá zdravá pestrá strava, positivní přístup k životu a pravidelný pohyb, který bude bavit. Každodenním sezením u televize a přecpáváním se jídla rozhodně dobrou kondici nikdo nezíská. Pokračovat ve čtení

Hubnutí a sex: Věděli jste, že při předstíraném orgasmu spálíte víc kalorií?

Milujete se rádi? Zbožňujete sex? Pokud ano, děláte dobře. Nejenom, že tím utužujete vztah se svojí drahou polovičkou, protože fyzická blízkost, sdílení sebe sama je ve vztahu mimořádně důležité a nemělo by v něm chybět, ale zároveň tím děláte něco pro svoji štíhlou linii. Prostě sex jako takový, ale i mazlení, líbání a celá škála milostných her velmi zvyšuje vaši fyzickou kondici. Chcete tedy být Pokračovat ve čtení

Novoroční výzva 2017

Nový rok bývá časem nových začátků. Lidé si říkají, co všechno po Novém roce změní, jak budou žít jinak, zdravěji, lépe pracovat se svojí energií, více cvičit. Všechna tato předsevzetí jsou pěkná, důležité je ovšem vytrvat. Podstatné je nebýt ve svém snažení sám, být něčím motivován. V tom mnohdy pomůže společná výzva, která se pro vás stane cestou zlepšit svoje zdraví a tělesnou kondici. Pokračovat ve čtení

Sportování v zimě? Zkuste netradiční snowtubing nebo sněžnice

Patříte mezi lidi, kteří sice docela rádi cvičí, ale když nastane podzim a zima, mají pocit, že je lepší nevystrčit nos z tělocvičny? Vyvedeme vás z omylu. Pokračovat ve čtení

Potřebujete zlepšit kondici a nemáte čas trávit dlouhé hodiny v posilovně? Zkuste Flowin

Setkali jste se někdy s cvičením zvaným Flowin? Pokud tento pojem slyšíte poprvé, určitě stojí za to se o něm dozvědět více a pokud možno si tuto sportovní aktivitu také na vlastní kůži vyzkoušet. Může vám velmi pomoci, protože se jedná o komplexní cvičení, při němž si efektivně protáhnete celé tělo. Pokračovat ve čtení

X pádných důvodů, proč pravidelně chodit cvičit

„Nechci a nechci,“ říkáte si možná ve chvíli, kdy vás čeká pravidelná dávka cvičení. Jenže když tu nechuť překonáte, úspěšně si poradíte se svojí vlastní leností a skutečně se ke cvičení dokopete, krátce po té, co jste si zacvičili, se cítíte mnohem lépe a nejen to... Pokračovat ve čtení

5 x „Nechci cvičit“ – kdy je to výmluva a kdy vážně ohrožujete své zdraví?

Řadíte se mezi sportovně zaměřené lidi, kteří si svůj den už ani nedokáží představit bez jediné pohybové aktivity? A nasloucháte správně svému tělu, když volá o pomoc a žádá vás tím o zvolnění tempa? Čtěte, kdy je potřeba opustit od svého plánu v trénování a kdy se naopak na cvičení hrnout.  Pokračovat ve čtení

Vadí vám pohledy ostatních v posilovně? Zařaďte do svého programu cvičení doma

Do zdravého životního stylu rozhodně patří pravidelný pohyb. Každý ale z různých důvodů nemůže docházet do sportovních center, kde by si dal řádně do těla. Proto pro vás máme hned několik příkladů, proč si zacvičit doma a jak na to. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

1 798 706 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?