Cvičení

Jak si udržet neustálou motivaci při sportu?

Motivace je jedním ze základních psychických procesů. Je nesmírně důležitá pro dosažení stanovených cílů, ale její udržení je mnohdy heroický výkon. Jak s motivací začít a jak si ji především udržet? Pokračovat ve čtení

Plavání: Komplexní pohyb pro optimální spalování kalorií

Plavání je skvělý pohyb, při kterém nezatěžujete klouby, posilujete svaly celého těla a spalujete při tom podkožní tuk. Proto jej určitě doporučujeme zařadit pravidelně do pohybových aktivit. Pokračovat ve čtení

Cviky na paže - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Dnes se zaměříme na paže. Pokračovat ve čtení

Jak správně regenerovat po cvičení?

Žijete-li zdravě, jste aktivní a pravidelně se hýbete, musíte myslet i na nutnou regeneraci svého těla, která bezesporu patří mezi hlavní součásti zdravého životního stylu. Poradíme, jak na to, aby váš organismus správně regeneroval a vy tak mohli mít lepší výsledky v hubnutí i ve cvičení. Pokračovat ve čtení

Power plate cvičení

Power plate cvičení se na poli fitness a posilování pohybuje už několik let a slaví velké úspěchy. Je ideální pro ty, kteří chtějí zpevnit a vytvarovat postavu v krátkém čase. Pojďme se podívat, jak to funguje. Pokračovat ve čtení

Cviky na ramena - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Dnes se podíváme na cviky ramen. Pokračovat ve čtení

Kam si jít zaběhat po Praze?

Krásné počasí přímo vybízí k venkovním sportovním aktivitám a není nic lepšího než si jít zaběhat na čerstvý vzduch. Velká města, jako je Praha, svým neustálým dopravním ruchem vyvolávají dojem, že tu není prostor pro klidné běhání v přírodě. Vyvedeme vás z omylu! I v tak živém městě jako je Praha, se nacházejí krásná místa přímo stvořená pro zkušené běžce i běžecké začátečníky. Pokračovat ve čtení

Jak a proč začít posilovat?

Pohyb má blahodárný vliv na lidské zdraví. Stejné účinky má i posilování. Nejde jen o dokonale vypracované tělo a obrovské svaly, ale také o dobrý pocit, obnovu sil a stabilitu. Posilování zkrátka pozitivně ovlivňuje bezpočet psychických i fyzických funkcí. Pokračovat ve čtení

Cviky na záda - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Dnes se pustíme do cviků na záda. Pokračovat ve čtení

Kegelovy cviky pro posílení pánevního dna

Cviky pro posílení ochablého svalstva pánevního dna vymyslel gynekolog Arnold Kegel. Jedná se o jednoduché cviky, které byly původně určené ženám po porodu, ale později se prokázaly jejich další pozitivní účinky. Posilování svalů pánevního dna by mělo být běžnou součástí života každé ženy. Pokračovat ve čtení

Cviky na zpevnění středu těla - cvičíme s Pestrým jídelníčkem

Zdravý životní styl je jasným trendem dnešní doby. Protože k němu kromě zdravého jídelníčku neodmyslitelně patří také pohyb, připravili jsme pro vás ve spolupráci s fitness trenérkou Terezou Číhalovou sérii článků o cvičení pro začátečníky i pokročilé. Začínáme cviky na zpevnění středu těla. Pokračovat ve čtení

TRX cviky na zpevnění problematických partií

TRX cvičení je hitem posledních let. Jedná se o ve své jednoduchosti geniální cvičení, které spočívá v tréninku s pomocí závěsného systému. Název TRX je tvořen zkratkou slov Total-Body Resistance Exercise, což znamená, že během TRX cvičení dáte zabrat celému svému tělu. Pokračovat ve čtení

5 tipů, jak začít s běháním

Celou zimu si říkáte, že v létě nastane ten pravý čas začít běhat? Jestli vás ani aktuální příznivé teploty neobměkčili a vaše běžecká výbava zůstala netknutá, přečtěte si následujících pár tipů, jak přijít běhání na chuť.  Pokračovat ve čtení

Jak zhubnout přes boky?

Mít krásné štíhlé nohy, vypadat k nakousnutí dobře v těch neuvěřitelně těsných kalhotách a nemuset se v plavkách stydět za přebytečné faldíky na hýždích... O tom sní snad každá žena. Jak ale zhubnout boky a stehna efektivně a trvale? Pokračovat ve čtení

5 Tibeťanů

Pět Tibeťanů je soustava pěti tibetských cviků, které známe již od první republiky. Po zákazu alternativní literatury se znovu objevuje kolem roku 1989. Lidé, kteří dlouhodobě Pět Tibeťanů cvičí, si velmi pochvalují zlepšení fyzické i duševní kondice. Cvičení zabere každý den zhruba 20 minut. Abyste pocítili účinky, musíte cvičit denně. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

2 207 597 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?