Cvičení

Cvičení pro seniory: Plavání uleví kloubům, cyklistika nitroočnímu tlaku

Aby byl člověk vitální i v pokročilejším věku, je velmi důležitá zdravá pestrá strava, positivní přístup k životu a pravidelný pohyb, který bude bavit. Každodenním sezením u televize a přecpáváním se jídla rozhodně dobrou kondici nikdo nezíská. Pokračovat ve čtení

Hubnutí a sex: Věděli jste, že při předstíraném orgasmu spálíte víc kalorií?

Milujete se rádi? Zbožňujete sex? Pokud ano, děláte dobře. Nejenom, že tím utužujete vztah se svojí drahou polovičkou, protože fyzická blízkost, sdílení sebe sama je ve vztahu mimořádně důležité a nemělo by v něm chybět, ale zároveň tím děláte něco pro svoji štíhlou linii. Prostě sex jako takový, ale i mazlení, líbání a celá škála milostných her velmi zvyšuje vaši fyzickou kondici. Chcete tedy být Pokračovat ve čtení

Novoroční výzva 2017

Nový rok bývá časem nových začátků. Lidé si říkají, co všechno po Novém roce změní, jak budou žít jinak, zdravěji, lépe pracovat se svojí energií, více cvičit. Všechna tato předsevzetí jsou pěkná, důležité je ovšem vytrvat. Podstatné je nebýt ve svém snažení sám, být něčím motivován. V tom mnohdy pomůže společná výzva, která se pro vás stane cestou zlepšit svoje zdraví a tělesnou kondici. Pokračovat ve čtení

Sportování v zimě? Zkuste netradiční snowtubing nebo sněžnice

Patříte mezi lidi, kteří sice docela rádi cvičí, ale když nastane podzim a zima, mají pocit, že je lepší nevystrčit nos z tělocvičny? Vyvedeme vás z omylu. Pokračovat ve čtení

Potřebujete zlepšit kondici a nemáte čas trávit dlouhé hodiny v posilovně? Zkuste Flowin

Setkali jste se někdy s cvičením zvaným Flowin? Pokud tento pojem slyšíte poprvé, určitě stojí za to se o něm dozvědět více a pokud možno si tuto sportovní aktivitu také na vlastní kůži vyzkoušet. Může vám velmi pomoci, protože se jedná o komplexní cvičení, při němž si efektivně protáhnete celé tělo. Pokračovat ve čtení

X pádných důvodů, proč pravidelně chodit cvičit

„Nechci a nechci,“ říkáte si možná ve chvíli, kdy vás čeká pravidelná dávka cvičení. Jenže když tu nechuť překonáte, úspěšně si poradíte se svojí vlastní leností a skutečně se ke cvičení dokopete, krátce po té, co jste si zacvičili, se cítíte mnohem lépe a nejen to... Pokračovat ve čtení

5 x „Nechci cvičit“ – kdy je to výmluva a kdy vážně ohrožujete své zdraví?

Řadíte se mezi sportovně zaměřené lidi, kteří si svůj den už ani nedokáží představit bez jediné pohybové aktivity? A nasloucháte správně svému tělu, když volá o pomoc a žádá vás tím o zvolnění tempa? Čtěte, kdy je potřeba opustit od svého plánu v trénování a kdy se naopak na cvičení hrnout.  Pokračovat ve čtení

Vadí vám pohledy ostatních v posilovně? Zařaďte do svého programu cvičení doma

Do zdravého životního stylu rozhodně patří pravidelný pohyb. Každý ale z různých důvodů nemůže docházet do sportovních center, kde by si dal řádně do těla. Proto pro vás máme hned několik příkladů, proč si zacvičit doma a jak na to. Pokračovat ve čtení

Jak správně regenerovat po cvičení?

Žijete-li zdravě, jste aktivní a pravidelně se hýbete, musíte myslet i na nutnou regeneraci svého těla, která bezesporu patří mezi hlavní součásti zdravého životního stylu. Poradíme, jak na to, aby váš organismus správně regeneroval a vy tak mohli mít lepší výsledky v hubnutí i ve cvičení. Pokračovat ve čtení

Chcete pevnější prsa? Tyto rady a cviky na prsní svaly vám pomohou

Velikost poprsí u žen je samozřejmě z velké míry dána dědičností. Avšak pevnost prsních svalů, ať u mužů či u žen, můžete hodně ovlivnit vy sami.  Pokračovat ve čtení

Chcete spálit tuk? Dejte si třikrát týdně do těla

Každý, kdo se rozhodne cvičit, aby zhubnul, se zákonitě ptá: Jak často mám cvičit, abych dosáhl svého cíle? Konkrétní odpověď samozřejmě závisí na tom, jaký váš cíl je. Jiný bude váš cvičební plán v případě, že chcete zhubnout 20 kilo, jiný, když budete hubnout 5 kilo nebo v případě, že je vaším cílem si udržet stávající váhu a zpevnit svalstvo. Pokračovat ve čtení

Jaký je váš ideální čas pro spalování kalorií? Skřivani trénují ráno, sovy večer

Jaká denní doba je pro cvičení nejvhodnější? A kdy zajít na trénink, aby to bylo z hlediska spalování tuků nejefektivnější? Pokračovat ve čtení

Zacvičte si se svými dětmi: podpoříte jejich vývoj a užijete si společné chvíle

Máte malé děti? Pokud ano, rozhodně nezapomínejte na cvičení s nimi. Už od toho nejmenšího věku umí pohyb stimulovat jak tělesný, tak i duševní vývoj.  Pokračovat ve čtení

Jak a proč si v létě zacvičit

Pokud máte pocit, že byste potřebovali zlepšit svoji tělesnou kondici, léto je ideální dobou, kdy se do toho pustit. Pomůže vám příjemné počasí, které přímo láká k pobytu venku. Pokračovat ve čtení

14denní výzva pro pevné paže

Chcete-li mít pěknou postavu, neměli byste při tréninku zapomínat na žádné svalové partie. A tak nevynechávejte ani cvičení rukou. Pokračovat ve čtení

Získejte zdravý jídelníček na míru ZDARMA

  • Sestavený od nutriční poradkyně
  • Komplexní jídelníček pro vaší osobu
  • Recepty na 7 dní ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

Chci jídelníček ZDARMA

1 334 402 doručených jídelníčků, za dvě minuty získáte váš!

Tip: Víte, že nejčastěji chtějí lidé zhubnout 10 kg?